سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره کودک

کودکان در سنین خاصی هستند که سن شکل گیری خلقیات و رفتار های آن ها است. مشاوره کودک یعنی مشاوره ای که از قبل به دنیا آمدن کودک تا دوران رشد کودک  ادامه پیدا می کند. برخی از والدین زمانی که می خواهند کودکی را داشته باشند هیچ پیش زمینه ای درباره ی کودک ندارند و می توانند با کمک مشاوره کودک برنامه هایی برای مواجه شدن با تولد فرزند را داشته باشند. مشاوره کودک نکات مهم را به والدین می گوید و روش صحیح پرورش کودک را به آن ها می آموزد. مشاوره کودک در زمان رشد و شکل گیری رفتار های کودکان می تواند کمک بزرگی را هم به کودک و هم به والدین داشته باشد.

 بعضی وقت ها کودکان دچار یک معضل اخلاقی یا رفتاری می شوند در این گونه موارد والدین سعی به اصلاح آن دارند و زمانی ممکن است از پس این مشکلات بر نیایند در این صورت باید به سراغخدمات مشاوره کودک بروند و از او کمک بخواهند. مشاوره کودک آن رفتار نا سالم کودک را مورد بررسی قرار می دهد و از پیشامد های دیگر آن و مسائلی که به آن رفتار مربوط است به والدین می گوید و آن ها را آگاه می کند. معمولا مشاوره کودک از والدین می خواهد که وقتی یک چیزی از کودکشان می خواهند و او این کار را انجام نمی دهد آن را با بازی به او بیاموزند و از ترفند های کودکانه بهره بجویند. مشاوره کودک ابتدا سلامت کودک را در نظر می گیرد و سپس راه حل مشکل را تعیین می کند پس باید به مشاوره کودک اطمینان داشته باشیم که او می خواهد به ما کمک کند و هیچ ضرری به فرزند ما نمی رساند.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی گروه همراه در خدمت شماست تا با ارائه ی بهترین روش ها در مشاوره کودک فرزند سالمی داشته باشید.

مشاوره کودک...